2016. január 06. 14:38 - Anatole, a porondmester

Újraindítás és az év eleji depresszió

Véget ért a karácsony és elmúlt a szilveszter is, elkezdődött az új év. Mindenki gazdagabb pár kilóval és fogadalommal (melyeket nyilván betart). Elkezdődött már a „hétfőtől fogyózom” is. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az év eleje számomra mindig kicsit nehezen indul és nem csak a munka miatt van így.

mgshelton.jpg

Mint már írtam korábban, a karácsonyi időszakot nagyon szeretem. Sajnos megint nem volt hó, illetve most már van. Újból munkába kell állni és a január eleje olyan üres. Ennek folyományaként a hónap első napjait, heteit mindig év eleji depresszióban töltöm. Ilyenkor nincs mire várni, nem jön ünnep, sem munkaszüneti nap, semmi, ami a hétköznapokat szebbé tenné. Persze, ezt magunknak kell megoldani, de értitek, mire gondolok. Bár közeleg a szülinapom és a Deadpool film moziba kerülése, azok mégsem lelkesítenek annyira.
Szóval miért is olyan szar ez az időszak?

teampwnicorn.png(A képen: Újévi fogadalom: Minden napot lelkesedéssel üdvözölj! - Szuper depressziós vagyok!!) 

- A január általában nagyon hideg hónap és sokszor hó sem esik. Mi értelme van a -20 foknak, ha még csak meg sem szépül a táj és hógolyózni sem lehet?

- Vége az otthon töltött (remélhetőleg és relatíve) szép életnek. Újra jön a meló, a szürke hétköznapok gondjai.

- Az emberek megint elfoglaltabbak lesznek, így nehezebb összehozni a találkozókat.

- A szeretet ünnepe legalább névleg emlékezteti az embereket arra, hogy ilyenkor mire is kellene figyelni. Januárban már ejthetik ezt a „kötelezettséget”.

- Újrakezdődik a monotonitás. Újra a mókuskerékben.

- Nincsenek ajándékok. Én személy szerint imádok ajándékot kapni és adni is, így gyermeki lelkem ezt rosszul viseli.

- Értékelted az előző évet és elégedett vagy-e vagy sem, de minden kezdődik elölről.

- Január első munkanapi hétfője. No komment.

- Előző pontból kiindulva, január az év hétfője.

-  Messze van még bármilyen jó ünnep vagy munkaszüneti nap.

Lehet, én vagyok nagyon elbaszva, lehet más is érzi ezt, de a december végét én mindig nagyon szeretem. Nem tudom, rajtam kívül van-e még valaki, aki hasonlóan gondolkodik, de kíváncsi lennék ezen emberek véleményére.
Mindenesetre, egy jó meleg kávé sokat segít az emberen.

lacascoffee.jpg

 

 

(Képek forrása:mgshelton, teampwnicorn, lacascoffee.)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anatolemondja.blog.hu/api/trackback/id/tr508245804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása