2015. szeptember 08. 10:05 - Anatole, a porondmester

Emlékszel még?

Üdv újra itt!
Emlékeztek még?
Végre vége a költözésnek és visszatérek. 
A játékbemutatókat most talonba teszem és egy saját történetemet prezentálnám. Sajnos a mostani világban simán el tudom képzelni, hogy ez megeshet, szóval csak óvatosan! :)

[18:47] SickRatDave üzeni:
Szia! Mi a helyzet veled?

[18:49] PhilMadley üzeni:
Szevasz. Öhh… nem igazán vágom, hogy ki is vagy. Sokan vannak a barátlistámon, ez a szar meg néha hozzá is ad embereket. Szóval csak remélni merem, hogy nem valami faszlóbáló gyökér vagy, aki nemsokára kamozni hív. Ezt meg se próbáld!

[18:50] SickRatDave üzeni:
Dehogy is! Ezek szerint nem dereng. Kár. Emlékszel még? Dave vagyok, a gimiből. Három évig egy osztályba jártunk, aztán átmentem egy másik iskolába. Lehet, valamilyen csoportban vagyunk mindketten és onnan adott hozzá. Esetleg a régi levelem kapcsán lehetek fent a listádon, írtam anno, de nem válaszoltál. Felteszem, nem kaptad meg vagy elkallódott…

[18:51] PhilMadley üzeni:
Megvaaaan! Gyógyegér Dave. Izé, bocs, de így maradtál meg szerintem mindenkinek. Hogy a viharba ne emlékeznék! Mindig veled hülyültünk, azok voltak aztán az évek. Bár, így belegondolva, lehet, te nem élvezted annyira, de hát te is tudod, fiatalság bolondság.

[18:51] SickRatDave üzeni:
Heh, igen. Valóban nem élveztem kifejezetten és a velem való „hülyülés” is igazából az engem szívatást jelentette, de hát mit lehetett tenni, ilyenek az emberek, ugye? Sajnos a legtöbben sosem változnak meg.

[18:52] PhilMadley üzeni:
Ez igaz, de velem nem ez a helyzet.  Azóta benőtt a fejem lágya. Hiszen felnőttünk, nem? Kivéve szegény Rogert. Remélem az a mocsok a pokolban ég el, amiért otthagyta az úton meghalni a legjobb barátomat.

[18:52] SickRatDave üzeni:
Hallottam hírét, borzasztó. És egyébként, hogy megy sorod, mit csinálsz mostanság?

[18:53] PhilMadley üzeni:
Elsősorban felnőttem, de tényleg. Élem az életemet és jelenleg reklámszakemberként dolgozom. Sikerült egy elég jó lakást vennem és a távoli jövőben a házasságot tervezem Loreennal, a barátnőmmel. Látnod kellene, eszméletlenül jól néz ki. Néha féltékenykedik kissé és kajálja a hülye ezoterikus szarokat, de annyi baj legyen. Aki ilyen jó bőr, annak elnézem a horoszkópos és karmás dumát. Ma is épp jógázni van. Jól elvagyunk és szerintem ő lesz az igazi.

[18:54] SickRatDave üzeni:
Láttam már és igen, tudom, hogy jógázni van, illetve, ami az illeti, már végzett.

[18:54] PhilMadley üzeni:
Mi van?

[18:54] SickRatDave üzeni:
Itt van velem a barátnőd.

[18:54] PhilMadley üzeni:
Hogyhogy? Ismered?

[18:56] SickRatDave üzeni:
Most már igen. Eleinte nem nagyon akarta, de némi erőszak és egy kis diazepám megoldotta a problémát.

[18:56] PhilMadley üzeni:
Na jó, ez elég beteg. Valami szar vicc?

[18:56] SickRatDave üzeni:
Felfoghatod annak, de én úgy fogalmaznék, hogy végre törlesztek az összes szekálásért, amiben részem volt, hála neked és Rognak. Bár ő már alulról szagolja az ibolyát. Nem gondoltam volna, hogy ekkorát csattan a motorháztetőn az a címzetes barom!

[18:56] PhilMadley üzeni:
Mi??? Te voltál???

[18:57] SickRatDave üzeni:
Na figyelj! Elmondom mi lesz. Kezdetnek nem hívod a rendőrséget, nem teszel semmi hülyeséget. Úgysem találnak ránk, erre jól felkészültem. Ha mégis, a kis barátnőd meghal, mielőtt vagy miután ránk törnék az ajtót. Most rajtam a sor, hogy egy kicsit visszafizessek abból, amit kaptam és Isten látja lelkem, megteszem végre. TUDOD TE, MENNYIRE GYŰLÖLLEK?! Mindent elvettél tőlem, mindent! A szar poénjaid, a szívatások, még az esélyét sem adták meg, hogy normális életem legyen. Barátnőm sem lehetett miattad! Emlékszel még Dorára? Mert én igen. Ahogy arra is, hogy mit tettél vele.

[18:58] PhilMadley üzeni:
Ember, azok hülye iskolás évek voltak, könyörgöm, ne vedd komolyan! Bocsánat érte. Hülyék voltunk, de már megbántam. Mondd, hogy ez csak egy szar vicc!

[19:00] SickRatDave üzeni:
Nem fogja felvenni, mondtam, hogy itt van. Egyébként Samsung helyett én HTC-t javasoltam volna neki. Ár-érték arányban jobb, de azt hiszem, ez most neked annyira nem érdekes. Ami viszont igen, azok a szabályok. Láttad a Fűrész című filmet? Most én akarok egy játékot játszani. A megkötéseim pedig a következők. Nem hívod vagy értesíted a rendőrséget. Ha megtörténik, a lány halott. Nem hívsz senkit. Ha megtörténik, a lány halott. Követed az utasításaimat. Ha nem történik meg, a lány halott. És végül, döntesz. Akkor mehet?

[19:02] PhilMadley üzeni:
Mehet, mehet te mocskos, beteg állat, de abban biztos lehetsz, hogy ezért kinyírlak valahogy!

[19:04] SickRatDave üzeni:
Na EBBEN nem lennék olyan biztos. Az első lépés: indíts el egyoldalú videó hívást felém. Nem beszélsz, csak írsz, nem érdekelnek a kifogásaid és a pofázásod.

[19:04] PhilMadley üzeni:
...

[19:04] SickRatDave üzeni:
Nagyszerű. Látod, megy ez és semmi baj nem történt. Király a pólód. Na, akkor vedd le, nem lesz rá szükséged.

[19:05] PhilMadley üzeni:
Te beteg állat vagy!

[19:05] SickRatDave üzeni:
Kicsit simogasd magad. Mosolyogj. Szerintem megnyugtatná a barátnődet. Integess neki, itt van mellettem.

[19:05] PhilMadley üzeni:
Ezért megöllek!!! 

[19:05] SickRatDave üzeni:
Csináld!

[19:06] PhilMadley üzeni:
Oké, oké, de közben nem tudok gépelni.

[19:13] SickRatDave üzeni:
Ez az. Kicsit több beleélés és jó lesz… előjátéknak megteszi. Térjünk végre a lényegre, nem? Az igazi játékra. Látom mögötted a nappalin túl a konyhát, menj ki és hozz egy szép és éles konyhakést. Szükség lesz rá. Oké, ha megvan, akkor… nos, ha szeretnéd, hogy a barátnőd életben maradjon, vágd fel az ereid. Haránt irányban és mélyen, úgy a biztos. Végezz magaddal Phil, úgysem kell több ilyen szenny a világba. Cserébe a lány életben maradhat.

[19:13] PhilMadley üzeni:
Hogy micsoda?

[19:17] SickRatDave üzeni:
Válassz, te vagy ő? Mennyire fontos neked? Mennyire fontos egy emberi élet? Egyet tönkretettél, javítsd ki és ments meg egyet! Hagyok egy kis időt, fontold meg…

[19:17] PhilMadley üzeni:
Könyörgöm, ne csináld! Bármit megteszek, csak ezt ne. Meg mi lesz, ha őt is megölöd? Miért kellene hinnem neked?

[19:25] SickRatDave üzeni:
Bármit? Tedd meg ezt. Ennyi az egész. Amiatt meg ne aggódj. Szavatartó ember vagyok. Régen bosszút fogadtam és látod, betartom. A kedves kis barátnőd csak eszköz. Ha vége és halott leszel, elengedem. Ha másképp döntesz, akkor ő hal meg. Nos, mi a válaszod?

[19:25] PhilMadley üzeni:
Én… nem tudom. Kérj bármi mást. Bármit! Pénz kell? Adok. Kocsi? Munka? Bármit, csak ezt ne. Mi kell még?

[19:30] SickRatDave üzeni:
EZT kérem, pont. Nem érdekelnek a könnyeid és a könyörgésed, ahogy régen téged sem érdekelt az enyém. Mi a válaszod? Mi a válaszod? Mi a válaszod? Mi a válaszod? Mi a válaszod?

Mi a válaszod?

Mi a válaszod?

Mi a válaszod?

[19:35] PhilMadley üzeni:
Azt hiszem, nem tudom megtenni, nem tudom megölni magam, hogyan is tudnám? BAZMEG! BAZMEG magad!

[19:37] SickRatDave üzeni:
Akkor ez eldöntetett. Pompás. Édesek a könnyeid, bár attól tartok kezdesz sokkossá válni, szóval rövidre fogom. Sajnálom, nekem sem tetszik, hogy meg kell ölnöm őt, de muszáj. Azt hiszem, szomorú lesz. Megbékéltem, hála neked, Phil. Ugyan, ne sírj. A leckét megtanultad és ez a fontos. Köszönöm a közreműködésed, nem úgy ért véget, ahogy vártam, de annyi baj legyen. A kicsit is becsülni kell. Csöndesen és békésen fog elmenni, ígérem. Az emléke örökké veled marad és ez jó. Lesz mire emlékezni. Nekem is van, hála amit velem tettetek. Minden. Egyes. Nap. Emlékszel még, Phil? Emlékszel még?
Mert most már fogsz…

[19:40] SickRatDave kilépett.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anatolemondja.blog.hu/api/trackback/id/tr627769380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása