2015. szeptember 30. 15:38 - Anatole, a porondmester

Hearthstone és az örök kérdések

avagy, miéééééért?!

Rövidke bejegyzés érkezik most és azt hiszem a teljesség igénye nélkül.

Téma: a Hearthstone nevű online kártyajáték, melyet a Blizzard csinált a World of Warcraft alapján.
Nem írnék egy 125. játékismertetőt, már csak azért sem, mert maga a játék egyszerű, akár a faék. Én magam még bétában kezdtem játszani, de aztán jött egy hosszabb kihagyás és nemrég indultam neki újra a játéknak. Engem személy szerint zavart az egyszerűsége, tekintettel, hogy sok másik kártyajátékot próbáltam/játszok és azok rendszerint némiképp összetettebbek. Viszont felismertem, hogy a gyors, laza meccsek kikapcsolódásnak tökéletesek és az új játékmód, a Kocsmai Verekedés kifejezetten poén. Bár arról tettem említést, hogy a játék laza, vannak olyan dolgok, amik… egyszerűen kiégetnek és a következő Murphy-szerű kérdéseket vetik fel bennem.
gizorama.png


- Hogy lehet az, hogy mindenkinek több/jobb epic és legendary lapja van, mint nekem?

- Végre egy legendary! Ez a Millhouse Manastorm ugye nem komoly?hearthstonegamepedia.png


- Miért bontottam egy 18. Angry Chickent is?


- 50% esélye van a lénynek, hogy mást támad, nálam miért azt, akit legfőképp nem kellene...

- … nála miért azt, akit akar vagy épp a taunt-on túl a karakterem?

- Ragnaros tényleg a 7 lény mellett ellőve a karit támadja? Kétszer is?


- Az Ice Block-ot, ami megvédhetne és esetleg megnyerhetném a meccset, komolyan átveszi egy Kezan Mystic révén?


- Rangsorolt játékban 16. szinten tényleg egy olyan paklit kapok, amiben alsó hangon négy legendary van?


- Rangsorolt játékban 15. szinten tényleg egy teljes Dragon Priest-et kapok ellenfélnek?


- Arénában egy legendary-t nem választhattam, az ellenfelem hármat is?


- Bármilyen random lényt leidézhetek?  Milyen kár lenne, ha az egy Captain’s Parrot lenne, ugye?


- Jousting esetében az ellenfél miért mindig nagyobb értékű lapot fordít fel?


- A pap hogy tudja mindig a legerősebb lapjaimat lemásolni a kezemből/ a pakliból?


- Miért jut minden egyes jobb lényemre egy Faceless Manipulator?


- Hogy lehet az, hogy Tinkmaster Overspark majdnem mindig az én lényeimet változtatja Mókussá és az ellenfelét Devilsaurrá?


- Na, kinek a lényei esnek áldozatul a Poultryizer-nek?


- Amikor végre támadhatnád az ellenfél karakterét, akkor vajon kinek lesz a kezében egy Defender of Argus?


- Hogy lehet az, hogy kiegyensúlyozott manaelosztású paklinál is 4-5 manás lapokat kapok a kezdőkézbe… lapcsere után is?


- Ez megint egy Face Hunter?pinterest.jpg


- Az ellenfél miért várja ki mindig, hogy majdnem véget érjen a köre és csak akkor csinál bármit is?


- Az ellenfél sámán már megint azt a totemet kapta, ami a legjobban kell neki?


- Sámánként most jól jönne egy taunt totem? Tessék, itt egy, ami egyet sebez!


- Mindjárt megnyered a játékot? Hmm… ideje megszakadnia a netnek!

+1 Miért akkor kell kimennem valamit segíteni, amikor bedob a játékba/megnyerném?



Hát ennyi lenne így hirtelen, remélem tetszett és egy-két kérdésben magatokra is ismertek. Ha pedig úgy érzitek valami kimaradt vagy lenne még mit hozzáadni saját kútfőből, csak hajrá…



(A képek lelőhelyei sorrendben: gizorama, hearthstone gamepedia és pinterest.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anatolemondja.blog.hu/api/trackback/id/tr247864016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása